maandag 19 september 2011

Na een hoop pogingen en hulp van collega's ben ik toch op deze blog terecht gekomen.
Ik word helemaal zenuwachtig en zeker door de dreigementen. Ik leer het beste vanuit een positieve benadering.
Ik denk niet dat ik aan de eisen die gesteld worden tegemoet kan komen en voel me ook onzeker over welke eisen nog gesteld gaan worden.
Ik heb niet eerder vernomen dat wij ieder week iets op het blog moesten zetten en welke consequenties dat zou hebben.

het enige wat ik tot nu toe met de ipad gedaan heb is, in een klas zonder beamer, heb ik hem als beamer gebruikt. dat was wel praktisch. het was een klein groepje, dus het was wel door iedereen te lezen.

1 opmerking:

  1. Ben benieuwd wat je dan aan de groep hebt laten lezen. Had je een Powerpoint gemaakt?
    En wat betreft dat dreigen ...? Afspraak is afspraak. Als je hier niet aan kunt voldoen is dat helemaal niet erg want niet iedereen heeft iets met ICT en met de ipad. Lever hem dan gewoon in voor een nieuwe collega.

    BeantwoordenVerwijderen